بهترین و پربار ترین مطالب روز

بهترین و پربار ترین مطالب روز
 
همه جور مطلب هست فقط باید پیدا کنی


 

خداوندا تو خود میدانی ازاسرار درون وآگاهی از رازهای نهفته در دل.دانایی برهرچیز.

خداوندا تو خود میدانی که من دراین گوشه قلبم ودر تمام وجودم چیزی نهفتم و دارم که تو درعرش کبریائیت

نداری وخوب میدانی که من چون توی دارم و تو چون خود نداری .

اینست دل گرمی من .

امروز همه قلبهاودلهای شکسته بیاد تواند وازتو یاری می جویند . وچه زیباست کلام تو ؟!

بارها این سوال را ازخو میپرسم: خدایا چرا؟! چرا این همه باید من فراموش کارباشم چرا در گردوقبار باید

دنبال تو بگردم !؟با اینکه میدانم کجایی ولی در جای دیگری میجویم تورا؟!

خداوندا آیا از بنده های چون من خسته نمیشوی؟آیا...؟!!

هزاران آیا هست ولی باز جواب تو یکیست! همان جواب تکراری وهمیشگی! اگر صدبار توبه شکستی بازآی!

این تنها جواب تکراری است که با شنیدنش هرگز فکر نمی کنی که صدها ویا هزاران بار آن را شنیده ای !

خداوندا چه بی صدا می بخشی مرا ! چه آسان قبولم میدنی با آن که خوب میدانی که بازم تکرار گناه میکنم !

خداوندا این نشان از چیست ؟

خداوندا توی آن که افزون میکنی روزی هر که را بخواهی.

خداوندا کمک کن ازیاد نبرم این مطالب را؟!...


تبلیغات پیامکی

javahermarket

تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 8 مهر 1390برچسب:بنام,یزدان,پاک, توسط reza

[ طراحی : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin
Search Engine Submission - AddMe