بهترین و پربار ترین مطالب روز

بهترین و پربار ترین مطالب روز
 
همه جور مطلب هست فقط باید پیدا کنی


 

 

آب ، آیت حیات


  ببخشای بر من ای آب!

ببخشای بر من ای آب! اگر ندانسته سرکشیدم تورا .

اگر نفهمیده جسم آلوده ام را با تو تطهیر کردم .

ببخشای بر من ای آب! اگر قطره هایت را نسنجیده دور ریختم .

ببخشای بر من ای آب! اگر گریه ابرهایت  را ندیدم در دل شب .

اگر صدای پای چشمه هایت را نشنیده گذر کردم از کنارت .

ببخشای بر من ای آب! اگر من خروش امواج دریایت را نفهمیده دور گشتم از ساحل ات.

ببخشای بر من ای آب!اگر رنگین کمان ات را نفهمیده در قاب کردم .

اگر من رقص نور را در تو با دست نادانی ام دور کردم .

ببخشای بر من ای آب! اگر چهره زشت خویش را در تو دیدم باز مغرور گشتم .

اگر شبنم صبحگاهت را ندانسته در زیر پا له نمودم.

ببخشای بر من ای آب! اگر جرعه هایت را بی یاد دوست سر کشیده و جان گرفتم.

ببخشای بر من ای آب! اگر واژه هایم نباریده خشکید در حضورت.

----------------



تبلیغات پیامکی

javahermarket

تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 11 آذر 1390برچسب:ببخشای,بر من,ای,آب!, توسط reza

[ طراحی : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin
Search Engine Submission - AddMe