بهترین و پربار ترین مطالب روز

بهترین و پربار ترین مطالب روز
 
همه جور مطلب هست فقط باید پیدا کنی


تو چرا نمی گذری ، از این سکوت غم زده

بگو به چشمای ت ،و کی رنگ شب زده

تو چرا نمی شکنی ، این حصار بسته رو

بیا رها کن از دلت ، این بغض خسته رو

یه صدایی میشنوم ، این صدا ماله منه

صدای شکستنه ، مرد رویای منه 

تو گیر افتادی میونه دوتا پنجره

داره میمیره دلم ،       یه حنجره

بعضی وقتا دلم میخواد ، خدا رو حس کنم

دستاشو بگیرمو باهاش دردودل کنم

آدما عشق و ندیدن پر پروازمو چیدن

من به عشقم نرسیدم از این دنیا دل بریدم

بریـــــــدم خدا بریــــــــــــدم بریـــــــــــــــــدم

فرشته این مسیر ما نیست ، دنیا کوچیکه جای ما نیست

این جدایی حق ما نیست ، نگو تقصیره خدا نیست

فرشته این مسیر ما نیست ، دنیا کوچیکه جای ما نیست  

این جدایی حق ما نیست نگو تقصیره خدا نیست  

اونی که تو اوج تنهایی ، نمیخواد پیشم بشینه

گریه میکنم من اینجا ، نمیخوام اشکامو ببینه

دلم گرفته از دلم ، دردامو به کی بگم

تو غربت چشمای تو ، یه روزی می رسیم به هم

ای همه سنگ صبورم از تو درحال عبورم

حالا که از تو دورم ، میشکنه بغض غرورم

منتظر نباش رفیق ، اون دیگه برنمی گرده

رفته وو با یه هوس با یکی دیگه شروع کرده

دلم گرفته از دلم ، دردامو به کی بگم

دردامو به کی بگم

::::::::::::::::::::::::::::::::::



تبلیغات پیامکی

javahermarket

تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 4 دی 1390برچسب:حـــــــصار ,,,,,, توسط reza

[ طراحی : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin
Search Engine Submission - AddMe