بهترین و پربار ترین مطالب روز

بهترین و پربار ترین مطالب روز
 
همه جور مطلب هست فقط باید پیدا کنی




‘ولادیمیر پوتین’ بنا بر اعلام رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه توانست با کسب حدود ‌۶٣ درصد از آراء برای بار سوم و پس از یک وقفه چهارساله به کاخ کرملین راه پیدا کند؛ این در حالی است که بنا به اعلام مخالفان در این انتخابات ‘تخلفات سریالی’ رخ داده است.


ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه

پوتین این مساله را که در جریان سخنرانی‌اش گریه کرد، رد کرد و گفت، علت اشک‌های وی تنها طوفان یک شب سرد زمستانی بوده است!

ولادیمیر پوتین

پوتین در حضور کوتاهی که به همراه دمیتری مدودف، رئیس جمهور کنونی روسیه در این تجمع داشت، از طرفداران و حامیانشان "در هر گوشه" کشور تقدیر کرد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه

یک خبرنگار خبرگزاری فرانسه در شهر مسکو شاهد بود که کاروانی متشکل از ‌١٠٠ اتوبوس کارگران روسی را از مناطق دور افتاده به منظور رای دادن به پایتخت آوردند.

ولادیمیر پوتین1

ولادیمیر پوتین در ماه مه به طور رسمی کرملین را تحویل خواهد گرفت اما به سبب تغییر در قانون اساسی روسیه حکم ریاست جمهوری آتی برای مدت شش سال معتبر خواهد بود و تحلیل‌گران هشدار داده‌اند با این که پوتین چنانچه به جامعه در حال تغییر روسیه پاسخ ندهد با ناآرامی‌های جدی در طول دوره ریاست جمهوری‌اش رو به رو می‌شود.

ولادیمیر پوتین2

پوتین که در رقابت‌های ریاست جمهوری سال ۲۰۰۸ میلادی از دمیتری مدودف، رئیس جمهور کنونی روسیه حمایت کرده بود، در این مدت به عنوان نخست وزیر فعالیت می‌کرد. او با پیروزی در این انتخابات، تا سال ۲۰۱۸ میلادی، رئیس جمهور روسیه خواهد بود و با پایان این دوره نیز می‌تواند برای ادامه فعالیتش به عنوان رئیس‌جمهور در یک دوره شش ساله دیگر، در رقابت‌های انتخاباتی آتی شرکت کند.

 

رئیس جمهور روسیه

حامیان پوتین در تجمع روز یکشنبه خود، افزون بر پرچم‌های روسیه، نشان‌هایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود "پوتین-رئیس جمهور ما" و "ما به پوتین اعتقاد داریم"

ولادیمیر پوتین3

پوتین در حالی که اشک در چشمان وی حلقه زده بود و صدایش گرفته بود در کنار دیمیتری مدودف روی استیجی در میدان منژ حضور پیدا کرد و گفت: ما در مبارزه‌ای صادقانه و آزاد پیروز شده‌ایم. وی تاکید کرد: من به شما قول داده بودم که پیروز خواهم شد و اکنون پیروز شدم؛ درود بر روسیه!

ولادیمیر پوتین4

هواداران پوتین تمامی فضای میدان منژ را اشغال کردند و پس از آن به خیابان‌ها سرازیر شدند و با اهتزاز پرچم‌های روسیه شعار "پوتین، پوتین!" را سر دادند.

رئیس جمهور روسیه

لحظاتی بعد از خاتمۀ رای گیری و بسته شدن حوزه های انتخاباتی در روسیه، ولادیمیر پوتین، با حضور در یکی از مراسمی که توسط هوادارانش در میدان “لوبیانکا” در مسکو برگذار می شد از آنان برای بازگشت به کاخ کرملین تشکر کرد.



تبلیغات پیامکی

javahermarket

تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:پوتین,رییس,جمهور,روسیه,شد, توسط reza

[ طراحی : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin
Search Engine Submission - AddMe