بهترین و پربار ترین مطالب روز

بهترین و پربار ترین مطالب روز
 
همه جور مطلب هست فقط باید پیدا کنی



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

هر شب یواشکی توی شیشه‌ی سرد مانیتور،
به عکس پروفایلت زل میزنم
آروم توی دلم میگم
خـــره هنوزم دوست دارم ...


 

Free Counter
 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 


و هـَمین روزمــرگــے هاسـت ..

حاشیــه ســازِ لبخنـــدهــامان

تـو امـــــا ٬

از آنِ هر لــحظـه مـی شوی

قــلم میـــزنــے ..

تــراژِدی هایِ تَــمـــام روزگــارم را !

 



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

هــی آدم دلــش میــخواهـد
کفــش هاش را دربیــاورد ،
یواشکی نوک پـــا , نوک پــا ...
...
از خودش دور شــود ،

دور دور دور ........
 



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

یـادمـــــ تـو را فـرامـوشــــــ نمـی شـود انـگـار !
خـواهـشــــا بـیــا و بـا خـود ببـر یـادتــــــ را ...!
 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

میدانی...
بعضـی ها را هرچه قدر بـخوانی ... خسته نمیشوی !
بعضـی ها را هرچه قدر گوش دهی ... عادتــــ نمیشوند !
بعضـی ها هرچه تکرار شوند ... باز بکرند و دستــ نـخورده !
دیده ای ؟!
... ... شنیده ای ؟!
بعضـــی ها بی نهایتـــ ــ ـند !
 مـــــثل مـــــادر 
 



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

خدایا از تو معجزه میخواهم 
معجزه ای بزرگ در حد خدابودنت
تو خود بهتر میدانی ، معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند....
ناامید نیستم ...فقط دلتنگم.....
 



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

شب که می شود
بساطِ رویا می گستراند
خیالت در دلم
و تا گرگ و میش چشمها
مرا با قطار آرزو ها
راهی تو می کند
از سد حادثه ها می گذراند
و مرا تا ایستگاه آخر
که آن را عشق خوانند
مسافر می کند
و در آن ایستگاه متروک
تا سقوط خورشید
صدای پای تو را
انتظار می کشم...
 



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 


سعدی !!

كجائی كه ببینی

بنی آدم فقط ابزار یكدیگرند!!!
 



گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 


از عشق گفتم
تو مدل ماشینم را پرسیدی
من از محبت گفتم
تو محل زندگیم را پرسیدی
من از دوست داشتن گفتم
تو وضعیت حسابِ بانکیم را جویا شدی
من از ارزش ها گفتم،ارزش هایی که قیمت ندارند،امّا تو

تو قیمت ارزش ها را با آهن و کاغذ برابر کردی . . .
لعنتــــــــــــــــــي.... —


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

گاه همه چیز ساده اغاز میشود
گاه همه چیز آرام آغاز میشود
و گاه همه چیز ساده و ارام به پایان میرسد، بی آنکه بدانیم چرا؟
راستی چـــــرا ؟
 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

این روزهـــــــــا
عجیب دلم بچــــگی میخـــــواهــــــد
خستــــه ام...!
یک قلم لطفـــا....؟!
میـــــخواهم خـــــــودم را خطــــ خطــــی کنــــــم!
 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

به مغازه آرزوها رفتم
آرزوها همه جنس
ابریشم، کتان، ساتن
همه رنگ
زرد و قرمز عنابی
...
بر سر دَخل خدا را دیدم
رؤیا را متر می زد

انسانها را دیدم
همه در حال چانه زدن

به خودم گفتم
بخَرم، نخرم؟

تهی از مغازه بیرون آمدم
آرزوها را پشت سر گذاشتم
سوار تاکسی تنهایی شدم
و آدرس دلم را به او دادم
و دور گشتم ز شهر بیهودگی .....

 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

زندگــــــی جان ، عزیــــزم !

اگه افتخار میــدی چند قدمـــی باهام راه بیـــا...

 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 


کودکی دنیای پر از شگفتی بود: شگفتی‌هایی، هر کدام یک دنیا.
ذره‌بین، آرمیچر، قطب‌نما، آهن‌ربا، میکروفن، هدفن، فندک، تفنگ ترقه‌ای، توپ هفت سنگ، توپ چهل تکه، کیلومترشمار ماشین، بوق ماشین، دارت، کره جغرافیایی، پل هوایی، بالکن طبقه چهارم خانه‌ی خاله، حتی طرز نوشتن کلماتی مثل "کنجکاو" یا "خانواده" در مدرسه.
از اینکه دیگر از هیچ چیز به شگفت در نمی‌آیم خوشنود نیستم.
 


 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 


گاه گاهے سفر ڪـن
به حوالے دلت،
شاید خاطره اے
منتظر لمس نگاهت باشد
گاه گاهے سفر ڪـن
به حوالے دلت،
شاید خاطره اے
منتظر لمس نگاهت باشد
 



 

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com 
 

دیـــــر نـــکــــن . . .
دلــــــم را آب دادم ،
آمـــاده ي قـــــربـــانـــــی اســـت....

 


تبلیغات پیامکی

javahermarket

تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:نمایش,احساس,با,عکس, توسط reza

[ طراحی : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin
Search Engine Submission - AddMe