بهترین و پربار ترین مطالب روز

بهترین و پربار ترین مطالب روز
 
همه جور مطلب هست فقط باید پیدا کنی


آهنگ فوق العاده ، متفاوت و بسیار زیبای یاس به نام من میجنگم آماده ارائه به شما هواداران شد ، این کار با سبکی جدید و همچون کارهای گذشته یاس با سوژه ای متفاوت اجرا شده ، پیشنهاد میکنم این موزیک فوق العاده زیبا را دانلود کنید و از دستش ندید + دو کاور دیگر در ادامه مطلب 

با پنج کیفیت Mp3 320/256/192/128/64 و دانلود از ۲ سرور ، برید به ادامه متن....

 


 

 

  منبع:بیا تو رپ

لینک های مستقیم ( سرور ۱ )

Mp3 320

Mp3 256

Mp3 192

Mp3 128

Mp3 64

(Right Click & Save Target As)

 

 

لینک های غیر مستقیم ( سرور ۲ )

Mp3 320

Mp3 256

Mp3 192

Mp3 128

Mp3 64

 


تکست آهنگ


بشکاف برو جلو
این زندگی‌ بهت میگه بدو بدو

تا پاهات از خستگی ذوق ذوق کنن
به دیواره مرگ سوک سوک کنن

یکی‌ نیست بگه چته
یکی‌ نیست یه امیدی به دل تو بده

میمونی تک و تنها با یه دنیا گل
یه روح تو زندون با بدنی که والا

تو دل دنیایی که بهش داری میگی‌ بی‌ راهم
از اول داری میگی‌ سیرم

من هر دردی که دیدی دیدم
با این کول بر‌ها به سمت پیری میرم


میبینی‌ پس حتما یه تیریپی هست
باید ببینی‌ درد‌ها رو تا بگیری درس

یه روزی درد از بخت تو میچینی پس
واسهٔ هر داره بسته کلیدی هست

وقتی‌ غرب و شرق در جنگ گرم و نرم
مرد و زن در نقش رهگذر

در گذر از مرز مرگ و خسته از تفنگ تق تق کمک کمک

دختر و پسر سرمست الکلن
تا درد رو در هر لحظه حل کنن

هرج و مرج در بطن و سطح شهر و
مردمم سرگرم ضرب و شتم

این حرفا قابل درکن
ولی‌ من قاتل مرگم

چشمامو یه مشتی خاطره تر کرد
ولی‌ بازم منم عمل حرکت


کروس:

پس من میجنگم
میدونم تو هم هستی‌ پر از درد
ولی‌ بگو بلند تر بلند تر
با صدای بررندت مراتب بگو

من میجنگم

بگو بلند تر مراتب
بگو بلند تر بلند تر
با صدای بررندت مراتب بگو

من میجنگم


ورس۲:

یاس
با دلی‌ که مثل دریاست
کسی‌ که
تنها دوست و رفیق فرداست



من از تو دلم زده ترم
به امید لذت هدف
تو این جّو مه‌ زده قدم
زدم و رسیدم به نهضت قلم

اینو میخونم و قلبم به تاپ تاپ
افتاده با ضربان هزار تا
مغزم پره حرکت شتاب در
لحنم همه کلمات رو شکاف داد


جاودانه میمونیم و هستیم پیشت
بالاخره دشمن اسیر می‌شه
یه سرباز وقتی‌ که میرسه به ته خط
تازه تبدیل به وزیر می‌شه

من میجنگم بی‌ سنگر
سر داره این جنگل رو میبندم
اونایی که بیناندن دیدن من
که چطور بی‌ همدم میرفتم

به سمت هدف و اون پولی‌ که ساختم
گذشتم از حتا اونی‌ که باختم
فردا بهم میده امید تاختن و
منم از قوم یه کمیته ساختم

من دلم به طرفدار پشتم
گرم همه هدف‌های دشمن
مثل برگ و الف‌های خشکن
که له‌ شدن با قدم‌های محکم

اونا دنبال شعر می‌گردن
بازندن اینو شرط میبندم
اگه دشمن نداشتم
باید به قدرت خودم شک می‌کردم

منم جزو همون عدهام
که پر از درد و غم تموم سنّم
رو سر کردم ولی‌ حالا با قدرت
می‌تونم بگم که هنوز زندم

کروس:

پس من میجنگم
میدونم تو هم هستی‌ پر از درد
ولی‌ بگو بلند تر بلند تر
با صدای بررندت مراتب بگو

من میجنگم

بگو بلند تر مراتب
بگو بلند تر بلند تر
با صدای بررندت مراتب بگو

من میجنگم

 

 

 


تبلیغات پیامکی

javahermarket

تبلیغات پیامکی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:آهنگ,فوق,العاده,متفاوت,و,بسیار,زیبای,یاس,به,نام,من,میجنگم,همراه,با,تکست,آهنگ, توسط reza

[ طراحی : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin
Search Engine Submission - AddMe